הבלוג של ד"ר רונית שרון
מכון קשרים

טיפול זוגי מחירים או, כמה עולה טיפול זוגי?

בניגוד לכל השאר, במכון קשרים תוכלו לראות מראש מה המחיר של טיפול זוגי לפי סניפים בפריסה ארצית. לקריאה >
טיפול זוגי מסייע לזוגות לשפר את מערכת היחסים שלהם. זה כולל פתרון של קונפליקטים זוגיים, לימוד כיצד לנהל אותם ואיך תקשורת זוגית חיובית יכולה למנוע אותם. ועוד. אבל כמה עולה טיפול זוגי? והאם ההשקעה הגדולה של הזמן והכסף משתלמת?

טיפול זוגי מחירים

אם תחפשו בגוגל, טיפול זוגי מחירים, בראש הדף תקבלו 4 מודעות של פרסום ממומן של מטפלים זוגיים. מודעות שכלל אינן מתייחסות למחירים של טיפול זוגי. הן מופיעות רק בגלל שהחיפוש שלכם כלל את הביטוי “טיפול זוגי”.אחר כך תקבלו עוד כמה מאמרים של מטפלות ומטפלים שהצליחו בדרכים שונות להתברג לעמוד הראשון של גוגל. לא משום שגוגל “חושב” שהם מטפלים טובים, אלא כי יש להם מקדמי אתרים נהדרים, שיודעים מה גוגל אוהב ואיך להתברג לדף הראשון שלו. כמובן שגם מאמרים אלו אינם אובייקטיביים כי גם הם בעצם מפרסמים את עצמם. הבעיה העיקרית היא שבכל המאמרים האלו, המטפלים לא אומרים לכם מה העלות שלהם… הם מקווים שאחרי שתקראו תתקשרו אליהם. אבל גם כשתתקשרו אליהם, רק אחרי שתבזבזו זמן יקר לספר להם את הסיפור הכואב שלכם ואחרי שהם ישאלו אתכם עוד כמה שאלות חודרניות במטרה להתחבר אליכם, רק אז הם יאמרו לכם מה העלות של טיפול זוגי אצלם. כמובן שבמעמד כזה הרבה יותר קשה לכולנו לקבל החלטה שקולה ונטולת אינטרסים והשפעות חיצוניים, בנושא כל כך חשוב. ואתם, בסך הכל רציתם לדעת בקליק מה עלות של טיפול זוגי. ולכן ביקשתם עזרה מגוגל והקלדתם, טיפול זוגי מחירים.

מחירים של טיפול זוגי במכון קשרים

למרות כל זה, אנחנו ננסה לתת לכם כאן את התמונה המלאה עבור מה שחיפשתם וננסה להיות הכי אובייקטיביים שאפשר (למרות שגם אנחנו עוסקים בטיפול זוגי שנים רבות…). וגם הפתעה, נתחיל בשמחה עם פירוט העלות של טיפול זוגי במכון קשרים. בלי שתצטרכו קודם להתקשר אלינו.במכון קשרים לטיפול זוגי המחירים נקבעים בהתאם לאזור בארץ בו ממוקמים הסניפים שלנו. בנוסף, כמו בכל תחום, המחיר מושפע גם מהוותק המקצועי של כל מטפלת. זה לא שמטפלת עם וותק גדול יותר, בהכרח מתאימה לכם יותר. לפעמים זה ההפך. וכמובן יש עוד שיקולים משמעותיים שמנחים אותנו בהתאמת המטפלת (על ההבדלים בין מטפלים ואיך לבחור מטפלת מתאימה תוכלו לקרוא בכתבה הבאה שלנו).

מחירים לטיפול זוגי אצלנו במכון קשרים, לפי סניפים:

טווחי המחירים לטיפול זוגי בישראל

טווחי המחירים של טיפול זוגי בישראל נעים בממוצע בטווח של 250-550 ₪. כאמור, זה תלוי באזור הגיאוגרפי וכמובן בהכשרה ובניסיון של המטפלת. מטפלת בעלת וותק של 10 שנים, שהוא כבר וותק משמעותי, תחייב בדרך כלל פחות ממטפלת בעלת וותק של 30 שנה. ומטפלת בעלת תואר ד”ר (במכון קשרים יש מספר מטפלות בעלות תואר ד”ר), תחייב יותר מהממוצע. אנחנו במכון קשרים גאים במדיניות המחירים הסולידית שלנו, לפיה עבור טיפול זוגי המחירים מאוזנים ביחס לטווח הממוצע הארצי. כך אנו מצליחים להנגיש לאלפי זוגות, את הרמה המקצועית הגבוה של ד”ר רונית שרון ושל צוות המכון, במחירים הוגנים וסבירים הנמצאים במקום טוב באמצע הטווח הארצי. כדי לחשב עלות של טיפול זוגי (זוכרים…? טיפול זוגי מחירים) עלינו להתייחס גם למספר המפגשים הדרוש כדי להשיג תוצאות. טיפול זוגי יכול להימשך בין מספר פגישות בודדות, ועד 20-30 מפגשים, בדרך כלל של 50 דקות למפגש. מספר המפגשים ומשך הטיפול הזוגי תלוי כמובן בסוגיה איתה מתמודדים בני הזוג, במשך ובעוצמת הקשיים. זה תלוי גם במידת המחויבות של כל אחד מבני הזוג לתהליך.

מדוע טיפול זוגי יקר?

טיפול זוגי יכול להיות יקר מכיוון שמטפלים זוגיים הם בעלי השכלה גבוהה והכשרה ארוכה. מעבר ללימודים ולהכשרה הארוכה שעברו באוניברסיטה כדי להיות מטפלים מוסמכים (נדרש לפחות תואר שני טיפולי) הם גם למדו בנוסף טיפול זוגי ונדרשו להתמחות נוספת. במילים אחרות, הם עשו הכשרה נוספת לאחר סיום התואר. כמו כן, בטיפול זוגי המחירים בדרך כלל יקרים יותר מטיפול פרטני מכיוון שהוא טיפול יותר מורכב, היות ומדובר בטיפול בשני אנשים.יחד עם זאת במכון קשרים, אנו מטפלים בשיטת FIT, שיטה מוכחת עם שיעורי הצלחה גבוהים, בין היתר בזכות היותה שיטה ממוקדת ומוגדרת מראש בזמן, שיטה שגם חוסכת כסף רב.לסיכום, לפני שבוחרים במטפל או מטפלת זוגית, לפני בדיקת המחיר, חשוב מאד לבדוק כי המטפלת הינה בעלת הסמכה רשמית של האגודה הישראלית לטיפול זוגי ומשפחתי או שהמכון בו הם עובדים הינו מכון המוכר על ידי האגודה (במכון מוכר בדרך כלל יותר יקפידו על הרמה המקצועית). שימו לב כי ישנם היום אנשים רבים הקוראים לעצמם יועץ או יועצת זוגית, אך אלו אינם בעלי הכשרה מספיקה, הנדרשת ממכון או ממטפלת זוגית מוסמכת על ידי האגודה.אחרי שבדקתם שהרמה וההכשרה המקצועית מתאימות לכם, אחרי שווידאתם שיש כימיה ראשונית ביניכם לבין המטפלת המיועדת, תוכלו להשוות בין המחירים אותם יציעו המכונים או המטפלים השונים. זכרו, המחיר הוא רכיב אחד בהחלטה ולעתים בחירה במטפלת זולה, עלולה להתברר כבחירה היקרה יותר. אמנם עלויות טיפול זוגי יכולות להיות גבוהות, אבל אם לוקחים את זה ברצינות, זה יכול לעזור לכם לבנות מערכת היחסים חזקה וטובה. בסופו של דבר, השקעה בזוגיות  שלכם היא השקעה ששווה לעשות והיא בוודאי משתלמת יותר מהאלטרנטיבה. ואם שניכם תשקיעו בתהליך ברצינות, סיכויי ההצלחה גבוהים מאד.רוצים לבדוק עם רונית, אפשרות לטיפול זוגי בסניף של מכון קשרים הקרוב לאזור מגוריכם?את המחירים שלנו כבר יש לכם, נשאר לכם ליצור קשר עם רונית באחת מהאופציות באתר.ובכל מקרה, בהצלחה!
אהבתם? נשמח את תשתפו!
יש לכם שאלה?
כתבו לנו!

מאמרים נוספים

צרו קשר עם רונית